ایاس (EOS) چیست؟ | همه چیز در مورد EOS

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

ایاس (EOS) چیست؟ | همه چیز در مورد EOS
بازديد : 1413

 

ای او اس (EOS) یک بستر بلاک چینی است که مانند اتریوم برای توسعه اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (dapps) مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارز دیجیتال EOS سیستم عاملی است که درون آن مجموعه‌ای از ابزارها و قابلیت‌های ویژه وجود دارد که این کار باعث آسان‌تر شدن فرایند ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز می‌شود . با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا به بررسی تخصصی تر این ارز دیجیتال بپردازیم.

فورک بیت کوین چیست ؟ | bitcoin fork
بازديد : 1815

 

اگر شما هم جزو دنبال‌کنندگان اخبار بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال بوده باشید، بی‌تردید عبارت‌هایی نظیر «فورک» (fork)، «سافت فورک» (soft fork) و «هارد فورک» (hard fork) به گوش‌تان خورده است. فورک در دنیا ارزهای رمزنگاری شده به معنای اتفاقی است که به خاطر حمایت تعدادی از کاربران با برخی مقررات مربوط به آن ارز دیجیتال روی داده است.

سایت freesteam - کسب استیم رایگان
بازديد : 1131

 

در این سایت هر یک ساعت میتوانید با کلیک بر روی دکمه roll بسته به شانس مقداری استیم برنده شوید و وقتی به یک استیم رسید آن را برداشت کنید.ارز استیم یکی از ارزهای آینده دار میباشدبرای عضویت در این سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و بر روی گزینه ی Register کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

ادامه ي مطلب ...
نويسنده :
تاريخ : جمعه 28 تير 1398 ساعت : 1:44
برچسب ها : , , , , ,

آموزش سایت DogeAds و کسب دوج کوین رایگان با مشاهده تبلیغات
بازديد : 656

 

DogeAds دوج ادز یک سایت کلیکی مشابه سایت  adbtc.top است که به روش های رایگان به شما ارز دیجیتال دوج کوین می دهد. این سایت فعلا در حال پرداخت است. با نگاه کردن تبلیغات سورف و حل کد کپچا روزانه بین 2 تا 10 دوج راحت به دست می آورید.

 

 مبلغ درآمد : نزدیک به ۵۰ دوج کوین درآمد روزانه

 حداقل مقدار برداشت : ۲۰۰ دوج کوین به کیف پول اصلی

 وضعیت سایت : در حال پرداخت

ربات معتبر کسب ترون رایگان
بازديد : 1288

 

 

در این پست قصد معرفی ربات عالی و معتبر کسب ترون TRX رایگان بپردازیم

 ترون جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر هست و تا سال آینده به قیمت‌های خیلی بالایی می‌رسه

پس تا میتونی بیا به صورت رایگان TRX جمع کن

ادامه ي مطلب ...
نويسنده :
تاريخ : چهار شنبه 19 تير 1398 ساعت : 1:4

آموزش استخراج بیت کوین از سایت Minergate
بازديد : 677

 

 

با سلام خدمت همه ی همراهان عزیز میخوام سایت ماینر گیت رو بهتون معرفی کنم یه سایت فوق العاده که هم میتونین نرم افزارشو برای کامپیوتر دانلود کنید هم برای اندروید . علاوه بر اینکه میتوانید از این سایت بیت کوین استخراج کنید همچنین میتوانید ارزهای دیجیتال دیگر را به صورت رایگان استخراج کنید . پول بیت کوین به علت ارزش بالا احتیاج به خریداری قدرت هش ( Hash rate ) در این سایت دارد اما مبلغ آن بسیار کم است و همچنین پرداخت به صورت بیت کوین میباشد اما بازده بسیار بیشتری را دارد . لازم به ذکر هست که میتوانید بدون هیچ هزینه ای با جمع آوری بیت کوین از سایت های معرفی شده اقدام به خرید هش کنید اما میتوانید هم برای سود سریعتر اقدام به خریداری بیت کوین کنید تا از این سایت میزان هش برای استخراج بیت کوین بگیرید . اینو بگم تنها سایتی که دیدم قابلیت استخراج همه ی ارز ها رو میده مثل : مونرو , اتریوم , بیتکوین گلد و ...

ادامه ي مطلب ...
نويسنده :
تاريخ : سه شنبه 18 تير 1398 ساعت : 19:32
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

استخراج ابری بیت کوین چیست ؟
بازديد : 527

 

در اصل نوع ابری همان استخراج با سخت افزار میباشد با این تفاوت که شرکت هایی هستند و می آیند میزان هش استخراجی را اجاره میدهند و شما با پرداختن مبلغی کوچکی از بیت کوین خود میتوانید مقداری هش که قدرت استخراج میباشد اجاره کنید و با کامپیوتر و یا موبایل هوشمند خود شروع با استخراج با هش اجاره شده خود کنید.

به زبان ساده تر بخواهم بگویم شما از راه دور میتوانید دستگاهی برای استخراج داشته باشید و از قدرت هش آن برای استخراج بیت کوین استفاده کنید.

کسب بیت کوین رایگان با نصب افزونه سایت بیتر آی او bitter.io
بازديد : 1196

       

سایت بیتر آی او bitter.io یک سایت جدید برای کسب بیت کوین رایگان است که مثل سایت های دیگر با مشاهده آگهی به شما بیت کوین می دهد. ولی دیگر لازم نیست برای کسب بیت کوین به سایت مراجعه کنید با نصب افزونه برای مرورگر می توانید کسب و کار خود را شروع کنید.

نکته قابل توجه این است که برای فعالیت در این سایت باید از مرورگر chrome استفاده کنید.

این سایت دارای سه سطح است که سطح سه بهترین سطح است و تبلیغات زیادی به شما می دهد با فعالیت می توان سطح خود را افزایش داد اگر فعالیت نکنید سطح شما کم می شود ولی نگران نباشید با فعالیت دوباره سطح شما بالا میرود برای کسب درآمد زیاد بهتر است همیشه در سطح سه باشید.

صفر تا صد سرمایه گذاری با کریپتو ها | Investing right
بازديد : 612

 

روزها و هفته های ابتدایی که با این بیزنس آشنا شده بودم را بخوبی به یاد دارم. اولین کاری که هنگام مراجعه به وب سایت یک پروژه می کردم این بود، ببینم حساب های مورد پذیرش در آن پروژه شامل چه ارزهایی ست. نگاه میکردم خب بله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش ، دوج کوین و غیره. قیافه ام در هم میرفت و با خود میگفتم اه پرفکت مانی قبول نمیکنند. بله در لیست حساب ها پرفکت مانی وجود نداشت و من بدون هیچ بررسی دیگری فقط به این دلیل که پرفکت مانی قبول نمیکنند سایت آن پروژه را با یک کلیک می بستم و از آن خارج می شدم. و این یکی از اشتباهات بزرگی بود که آن روزها مرتکب می شدم.

میکر چیست؟ | MKR
بازديد : 643

 

شرکت میکر (Maker) اواخر ماه دسامبر 2017 استیبل کوین (stable coin) غیرمتمرکز خود با نام دای (Dai) را عرضه کرد. دای توکن با استاندارد ERC۲۰ اتریوم است که پشتوانه ۱ دلاری دارد. هر دای به ارزش یک دلار است و صرف نظر از اینکه چه مقدار دای موجود باشد، همیشه ارزش آن یک دلار خواهد بود. برخلاف تتر هیچ نهاد متمرکزی از ارزش دای پشتیبانی نمی‌کند و هیچ بانک سنتی با دلار واقعی حامی آن نمی‌باشد.در این کوین هیچ چیزی وجود ندارد که بتوان آن را تعطیل کرد و هیچ مقام یا نهاد متمرکزی وجود ندارد که نیاز به اعتمادسازی باشد. دای دربلاک چین اتریوم با استفاده از قرارداد هوشمند موجود است.

ادامه ي مطلب ...
نويسنده :
تاريخ : یک شنبه 16 تير 1398 ساعت : 18:36

معرفی سایت معتبر Free-Ethereum و کسب اتریوم رایگان
بازديد : 4164

      

در این پست شما با سایت Free-Ethereum آشنا میشوید و با عضویت در این سایت معتبر میتوانید هر ساعت ارز اتریوم را جمع آوری کنید.نحوه فعالیت نیز بسیار ساده میباشد.برای عضویت نیاز به داشتن کیف پولی میباشید که این ارز را پشتیبانی کند که در صفحه معرفی کیف پولها میتوانید ثبت نام کنید.

آریا کوین Aryacoin | اولین ارزدیجیتال ایرانی
بازديد : 684


آریا کوین اولین کوین ایرانی با نام انحصاری AYA بزودی توسط تیم mrdigicoin رونمایی خواهد شد.تیم مستر دیجی کوین درحال انجام پروژه ساخت آریا کوین می باشد، که بزودی از آن رونمایی می کند.این تیم از فعال شدن این کوین بر روی شبکه بلاکچین خبر داده است.

آموزش سایت سرمایه گذاری MrDigiCoin
بازديد : 1352

  

یکی دیگر از بهترین وبسایت ها در زمینه سرمایه گزاری روی ارزهای دیجیتال وبسایت MrDigiCoin میباشد که بدلیل سابقه خوب و پرداختی های آنی میتوان به آن اعتماد کرد . از دیگر مزیت های این سایت میتوان به ایرانی بودن مدیر وبسایت و داشتن دستگاه های ماینیگه دوج که به صورت تساعدی سود رو میدن و داشتن راه های ارتباط با ادمین و سود منطقی برای اسکم نشدن میباشد.

 

برای عضویت در وبسایت روی بنر بالا کلیک نمایید.

معرفی و آموزش سایت کلیکی Picoclix
بازديد : 984

  

سایت پیکوکلیکس یک سایت ایرانی PTC یا پرداخت در ازای کلیک می باشد.مدیر این سایت آرش رفعت است.

درآمد شما از این سایت بدون سرمایه گذاری و بدون داشتن زیرمجموعه 6 سنت در روز می باشد.

صفر تا ۱۰۰ کسب در آمد از اپلیکیشن hapo
بازديد : 1005

  

Hapo یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Pivot ایجاد شده است.

Hapo روزانه 4 بیتکوین را در بین کاربران تقسیم میکند و هر کسی تلاش بیشتری کند سهم بیشتری را در آن روز میبرد. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و با معرفی به دوستان خود جم بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز جم های شما تبدیل به بیتکوین میشود و به اکانت شما واریز میشود. همچنین میتوانید کسب و کار خود در زمینه ارزهای دیجیتالی خود را به هزاران کاربر در این شبکه به صورت رایگان معرفی کنید.

 

جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید.

آموزش برنامه Pivot
بازديد : 1371

  

Pivot یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد و از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk ایجاد شده است. کافیست این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب و فقط با خواندن پستها پاور بگیرید و همچنین با معرفی به دوستان نیز پاور بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز پاورهای شما تبدیل به ارز میشود و به اکانت شما واریز میشود. صرافی بزرگ Binance نیز بر روی این اپ سرمایه گذاری کرده است. 

برای شروع روی عکس بالا کلیک کنید تا وارد وبسایت pivot بشید . این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابریان فقط با گوشی وارد شوید.

نکات مهم و کلیدی در مورد سایتهای سرمایه گذاری
بازديد : 592

 

با اینکه ماهیت این بیزنس بسیار ساده به نظر میرسد ولی نکاتی وجود دارد که نادیده گرفتن آنها باعث شکست شما در این بیزنس خواهد شد.اینکه چه استراتژی ای برای پیشبرد این بیزنس بکار ببریم بسیار حائز اهمیت است. آنچه آموخته ایم و تجربه کرده ایم در این پست در اختیار شما میگذاریم تا شما هم طعم موفقیت در این بیزنس را تجربه کنید.

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک ها با opizo
بازديد : 645

 

اپیزو یک سایت کوتاه کننده لینک می باشد که شما می توانید از آن برای کسب درآمد از لینک های مختلف استفاده نمایید. در اپیزو نیاز نیست حتما فایلی را آپلود کنید، شما می توانید از هر لینکی استفاده کرده و آن را با اپیزو کوتاه کرده و بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

برای عضویت در این سایت روی بنر بالا یا اینجا را کلیک کنید

آموزش سایت Coinrotation-Zec
بازديد : 1276

 

از سایت های جدیدی که در زمینه فاست فعالیت میکنند میتوان به سایت Coinrotation-zcash اشاره کرد که میتوانید هر 10 دقیقه ارز زی کش جمع آوری کنید.که نیازی به ثبت نام هم ندارد و فقط کافیست آدرس بیت کوین متصل به فاست هاب خود را در کادر وارد و بر روی دکمه login کلیک کنید.

 

جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید.

آموزش سایت Coinrotation-Bch
بازديد : 913

 

از سایت های جدیدی که در زمینه فاست فعالیت میکنند میتوان به سایت Coinrotation-Bch اشاره کرد که میتوانید هر 10 دقیقه ارز بیت کوین کش جمع آوری کنید.که نیازی به ثبت نام هم ندارد و فقط کافیست آدرس بیت کوین کش متصل به فاست هاب خود را در کادر وارد و بر روی دکمه login کلیک کنید.

 

جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید.

آموزش سایت Coinrotation-Dash
بازديد : 840

 

از سایت های جدیدی که در زمینه فاست فعالیت میکنند میتوان به سایت Coinrotation-Dash اشاره کرد که میتوانید هر 10 دقیقه ارز دش کوین جمع آوری کنید.که نیازی به ثبت نام هم ندارد و فقط کافیست آدرس دش کوین متصل به فاست هاب خود را در کادر وارد و بر روی دکمه login کلیک کنید.

 

جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید.

آموزش سایت Coinrotation-Ltc
بازديد : 889

 

از سایت های جدیدی که در زمینه فاست فعالیت میکنند میتوان به سایت Coinrotation-Ltc اشاره کرد که میتوانید هر 10 دقیقه ارز لایت کوین جمع آوری کنید.که نیازی به ثبت نام هم ندارد و فقط کافیست آدرس لایت کوین متصل به فاست هاب خود را در کادر وارد و بر روی دکمه login کلیک کنید.

 

جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید.

آموزش سایت Coinrotation-Btc
بازديد : 1084

از سایت های جدیدی که در زمینه فاست فعالیت میکنند میتوان به سایت Coinrotation-Btc اشاره کرد که میتوانید هر 10 دقیقه ارز بیت کوین جمع آوری کنید.که نیازی به ثبت نام هم ندارد و فقط کافیست آدرس بیت کوین متصل به فاست هاب خود را در کادر وارد و بر روی دکمه login کلیک کنید.

 

جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید.

معرفی سایت Allcoins | تمام ارز ها در یک سایت
بازديد : 1123

  

وبسایت Allcoins نام یکی دیگر از سایت های فاست یا درآمد قطره ای میباشد که با توجه به نام سایت از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند . شما در این سایت هر 5 دقیقه قادر خواهید بود که ارز مورد نظر خود اعم از بیت کوین , دوج کوین , لایت کوین و ... دریافت نمایید . واریزی در این سایت مستقیما به کیف پول فاست هاب و کیف پول اصلی میباشد . جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید.

 

آموزش کامل استخراج بیت کوین با cryptotab
بازديد : 1215

  

هدف کریپتوتب به دست آوردن بیت کوین هنگام استفاده از مرورگر شما می‌باشد. این همان برگ برنده ای است که کریپتوتب از آن بهره می‌برد و شما را مجاب به استفاده از آن می‌کند. در این روش، سود حاصل از ماینینگ بین تمام افراد استفاده کننده از این مرورگر پخش می‌شود. ایده آنها این است که شما می‌توانید به هنگام استفاده از مرورگر و جست و جو در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. برای شروع روی بنر بالا کلید کنید تا وارد وبسایت Cryptotab بشید.

کسب 30 ارز دیجیتال با سایت Bithunt
بازديد : 1249

  

سایتی که امروز به شما معرفی میکنیم یکی دیگر از سایت های مولتی کوین میباشد که از 24 ارز دیجیتال بصورت همزمان پشتیبانی میکند . از جمله ارزهای ریپل ،کاردانو، ترون و الکترونیوم که به ندرت میتوان در سایت های قطره یافت . هر 5 دقیقه قادر به دریافت ارز خواهید بود و حداقل برداشت در این سایت بسیار پایین بوده و شما حداکثر با 5 بار کلایم میتوانید تمام ارزهای خود را به کیف پول فاست هاب خود منتقل نمایید . جهت عضویت روی بنر بالا کلیک نمایید .

آموزش صرافی Pay98
بازديد : 1649

  

یکی دیگر از از سایت های معتبر در زمینه صرافی ارزهای دیجیتال سایت Pay98 میباشد که با توجه به گسترش دامنه فعالیتش در بین کاربران محبوبیت بسیاری دارد . این سایت یکی از بهترین صرافی های آنلاین در جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال میباشد . جهت عضویت در سایت Pay98 روی بنر بالا کلیک نمایید .

آموزش صرافی ExToman
بازديد : 1378

  

امروزه بیت کوین هم مانند خیلی از ارز های دیگه قابلیت چنج شدن به ارزهای دیگه رو داره . دقیقا کاری مشابه با صرافی . یکی از بهترین و مطمئن ترین سایت ها برای چنج بیت کوین extoman میباشد . کار با این وبسایت خیلی ساده میباشد . با ما همراه باشید . برای ورود به وبسایت روی بنر بالا کلیک کنید .

کسب بیت کوین با سایت Daily Free Bits
بازديد : 1370

 

Daily Free Bits یک سایت فاست دیگر می باشد که مانند سایت هایی مانند سایت Cointiply فاصله زمانی میان دو بار Claim کردن در آن 60 دقیقه یا یک ساعت می باشد و از ارز دیجیتال بیت کوین برای پرداخت هایش استفاده می کند.

 

برای عضویت در سایت بر روی بنر بالا یا اینجا کلیک کنید.